Direktlänk till inlägg 11 mars 2010

Äsch då...

Av M - 11 mars 2010 15:13

Just nu mår jag prutt.

Huvudvärk, fryser och "ont bakom ögonen".

Ingen feber dock, men det brukar jag sällan få.

Kanske en förkylning på g, eller också är det bara nerverna kring munsåret som spökar och får mig att må skit.

Känns som att jag har jordens tandvärk och det strålar upp i käkbenet, ögonen och kindbenet.


Jag VÄGRAR dock att tro att det har något med sprayen och äggdonationsprocessen att göra. *L*

För det vill jag inte.

Må så här i två veckor, känns lite tufft.

Men om det skulle vara så, så är det ju så självklart värt det ändå. Tusen gånger om!

Fast jag tror som sagt att det bara är en vanlig förkylning eller munsåret, för det känns som att det är för tidigt att känna några biverkningar ännu.


Jag har dessutom uppdaterat mitt förra inlägg, gällande knölen.

Typiskt mig att blogga och oroa (både mig och andra) och sedan komma på svaret (kanske).

Men å andra sidan.

Hade jag inte präntat ner min oro och sorterat mina tankar kring det, så hade jag kanske inte kommit att tänka på vad det kunde vara.

Så, ingen fara på taket (tror jag i alla fall.

Jag avvaktar ett - bra - tag och tar ställning senare i så fall.



 
 
Ingen bild

Veronica/Edvina

11 mars 2010 20:02

Men lilla mamman! Du kan ju inte va sjuk nu. Det har du ju inte tid med :) Kan du fatta att våra små blivit så stora. Grattis till stora mannen en dag i förväg!
O du man ska inte oroa sig för knölar i onödan man ska gå o kolla upp dom så kan doktorn säga att man är nojjig! Det är därför dom finns där.
Kramisar

 
Ingen bild

Magdalena

11 mars 2010 22:36

Men du, kanske ska du kolla upp det där med munsåret? En vän till mig fick munsår i höstas med liknande symtom och då sa dom att hon måste höra av sig om det blir så igen. Tydligen finns mediciner som man kan ta om munsår ger så jobbiga symtom. Fast jag kommer inte ihåg riktigt vad hon sa om det. Kanske kan du ringa VC imorgon och höra lite?

Varm kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 18 juni 2020 11:49

Nu har det återigen gått alltför lång tid. Och det är inte brist på saker att skriva om. Tvärtom. Massor behöver komma ut och ner i skrift. Jag har dock insett två saker och det är verkligen inga undanflykter: *Jag behöver en dator. Som står på...

Av M - 8 juni 2020 23:42

Om musik förut varit lika nödvändigt som luft för att kunna andas, så är den nu allt. Jag lever musik...är musik....så där så hela kroppen vibrerar darrar känner i minsta lillacell och nervtråd. Melodier, rytmer, texter, röster... när ens hela varels...

Av M - 5 juni 2020 08:21

Åh jag måste komma igång att skriva igen. Tappade lite sugen då ett låååångt inlägg bara försvann vid publicering bara för att min mobil växlar uppkoppling mellan wi-fi och mobildata när jag skriver i sovrummet. Gaaah. Och på jobbet så har kolleg...

Av M - 23 maj 2020 07:03

En vecka kvar och jag kan knappt bärga mig...jag är otroligt obra på tålamod haha.   I veckan som kommer är det en massa möten och grejer på schemat. Jag får se om det blir fortsatt vabb eller inte. Den där hostan har ju en tendens att sitta i, s...

Av M - 22 maj 2020 19:04

Att längta så jag knappt vet var jag skall ta vägen...   Veckan har bestått av vabb sedan måndag efter lunch. Njutiga hemmadagar och idag åkte vi till en badplats för årets första dopp. Barnen badade, inte jag haha. Jag kunde ju absolut lagligt s...

Ovido - Quiz & Flashcards