Alla inlägg den 12 mars 2010

Av M - 12 mars 2010 10:25

Huvudvärk.

Illamående.

Värmevallningar.

Det är inte en dans på rosor att spraya inför att donera ägg.

Men det är ju såååååååååååå värt det.

Tusen gånger om!

Så jag välkomnar alla biverkningar - min kropp fungerar och reagerar!


Dock ser jag inte fram emot att komma i klimakteriet på riktigt, just för dessa vallningar.

Jisses, först nu så förstår jag helt och fullt vad mor min har pratat om...

Inatt vaknade jag flera gånger och var helt dyngblöt från topp till tå.

Inte vidare fräscht direkt...

Av M - 12 mars 2010 08:56

Hipp Hipp HURRA

för vår älskade Tvåan idag!!!

  

GRATTIS vår Solstråle på din TREårsdag!!!


Mamma, Storebror och Lillasyster älskar dig.

Mer än hela universum och ännu mer och mer för varje sekund.

Alltid.

Evigt.

Oändligt.

Ovido - Quiz & Flashcards