Alla inlägg den 25 mars 2010

Av M - 25 mars 2010 12:35

"Min" sköterska på Akademiska ringde medan jag väntade på att Ettan skulle sluta skolan för dagen.

Skärtorsdag blir sprutstart!!!

Och så är det då dags att dra ner på spraydosen.

Wiiiiiiiiiiiiiiie vad häftigt - jag blev alldeles pirrig i magen.

Det efterföljande blodprovet krockar dock rent praktiskt med vissa saker. Men det får lösa sig, även om det just nu ger en viss oroskänsla.

Av M - 25 mars 2010 06:38

Allt såg bra ut på ultraljudet igår.

Blodproven vet jag inte när/om jag får svar på.

Och nog för att jag har skrivit om "mottagaren", men när sköterskan pratade om att jag och mottagaren skulle synkas ihop innan jag kunde börja med injektionerna, så fick jag pirr i hela kroppen. Det blev så verkligt med ens. När hon uttalade ordet högt. Det är liksom en annan sak att skriva om det bara.

Det finns en kvinna där ute som skall på ultraljud precis som jag och som kommer att få mina ägg om ett par veckor!!! (om det blir några bra och fina ägg förstås).

Ser allting bra ut på hennes ultraljud, så blir det injektioner från och med imorgon fredag.

Wiiiiiiiiie!!!

Ovido - Quiz & Flashcards