Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

nattsudderi

Av M - 6 juni 2011 00:04

Och jag undviker youtube.

Väntar på att Barn skall vakna och vilja bli nerburna till stora sängen.

Slumriga andetag.

Är bästa insomningsmedlet.


Inga grandiosa händelser idag (igår) för övrigt.

Hemmalek.

Vattning.

Glass. Glass. Och åter glass.

Och så kom grannens syskontrio över mot kvällen för att leka, spela lite spel och smaka pizzamackor.


Imorgon (idag!) kommer Ettan hem.

SOM vi har längtat.

Dagarna har känts oändliga och det skall bli så spännande att se hans reaktioner på rumsrokaden.

Den är för övrigt rätt avslutad nu. Tavlor som skall upp och lite sånt småplock bara.

Känner mig inte helt hundra nöjd (vilket inte är så konstigt, så jag lägger ingen större energi på den känslan), men det var skönt att bära tungt.

Omflytten var som sagt mer välbehövlig av andra skäl, än de rent estetiskt/praktiska.




 
 
Ingen bild

Persilja

12 juni 2011 00:24

Hej fina du! Läste om dina våndor längre ner och vill bara skicka en styrkekram. Jag förstår din oro och skräck och samtidigt din relaistiska syn på att det faktiskt inte behöver vara så farligt. Det är tufft att behöva vänta på besked! Hoppas du har många att tala med i verkliga livet för du behöver få lufta din oro! Många kramar!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 18 juni 2020 11:49

Nu har det återigen gått alltför lång tid. Och det är inte brist på saker att skriva om. Tvärtom. Massor behöver komma ut och ner i skrift. Jag har dock insett två saker och det är verkligen inga undanflykter: *Jag behöver en dator. Som står på...

Av M - 8 juni 2020 23:42

Om musik förut varit lika nödvändigt som luft för att kunna andas, så är den nu allt. Jag lever musik...är musik....så där så hela kroppen vibrerar darrar känner i minsta lillacell och nervtråd. Melodier, rytmer, texter, röster... när ens hela varels...

Av M - 5 juni 2020 08:21

Åh jag måste komma igång att skriva igen. Tappade lite sugen då ett låååångt inlägg bara försvann vid publicering bara för att min mobil växlar uppkoppling mellan wi-fi och mobildata när jag skriver i sovrummet. Gaaah. Och på jobbet så har kolleg...

Av M - 23 maj 2020 07:03

En vecka kvar och jag kan knappt bärga mig...jag är otroligt obra på tålamod haha.   I veckan som kommer är det en massa möten och grejer på schemat. Jag får se om det blir fortsatt vabb eller inte. Den där hostan har ju en tendens att sitta i, s...

Av M - 22 maj 2020 19:04

Att längta så jag knappt vet var jag skall ta vägen...   Veckan har bestått av vabb sedan måndag efter lunch. Njutiga hemmadagar och idag åkte vi till en badplats för årets första dopp. Barnen badade, inte jag haha. Jag kunde ju absolut lagligt s...

Ovido - Quiz & Flashcards