Alla inlägg den 11 maj 2011

Av M - 11 maj 2011 20:55

Andas.

Lycka och värme.

Trots avstånd och saknad.

Längtar. Med trygghet i grunden.


Pirrar.

Svindlar.

Exploderar.

Älskar.


...en dag, så...




Idag har det skakats pollen ur tvätthängda kläder.

Gungat Trean som kiknat av skratt när Morsan fått hjärtat i halsgropen.

Ställa sig upp så där mitt i farten!! (haha)

Vildare och galnare än alla tre tillsammans. (Om det ens är möjligt)


Vegoburgare och sojakorv med bröd.

Och njutbar tomatsås av lök, vitlök, tomater och vårspäd oregano från rabatten.


Äppelträden börjar gå i blom.

Igår cerisa knoppar. Idag fler och fler vitblommor som snart kommer översålla varje gren. Och dofta sommar.


Njuter nuet.

Livet.

Tacksam.

Av M - 11 maj 2011 10:00

Jag är.

O-bra på avstånd och omständigheter.

O-bra på tålamod.

Jag veeet.

För det enda jag vill är att ha Dig nära.

Finnas i Din famn.

Som för tretton år sedan.

Som för tre veckor sedan.

Och jag vägrar tro att kyssarna vid bussen skulle betyda farväl.

Det Vi har är värt att vänta på.




Ovido - Quiz & Flashcards