Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

Onsdag.

Av M - 11 maj 2011 20:55

Andas.

Lycka och värme.

Trots avstånd och saknad.

Längtar. Med trygghet i grunden.


Pirrar.

Svindlar.

Exploderar.

Älskar.


...en dag, så...




Idag har det skakats pollen ur tvätthängda kläder.

Gungat Trean som kiknat av skratt när Morsan fått hjärtat i halsgropen.

Ställa sig upp så där mitt i farten!! (haha)

Vildare och galnare än alla tre tillsammans. (Om det ens är möjligt)


Vegoburgare och sojakorv med bröd.

Och njutbar tomatsås av lök, vitlök, tomater och vårspäd oregano från rabatten.


Äppelträden börjar gå i blom.

Igår cerisa knoppar. Idag fler och fler vitblommor som snart kommer översålla varje gren. Och dofta sommar.


Njuter nuet.

Livet.

Tacksam.

 
 
/Anitha

/Anitha

11 maj 2011 21:33

Vi måste fika snart! När är du i stan igen?

Kram!

http://aurora-borealis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Morgana

11 maj 2011 21:36

19 maj (torsdag nästa vecka) är jag i stan för att planera LO-jobbet i sommar.
Vet inte hur lång tid det kommer ta iofs... men ha det som ett alternativ?
Eller också tar du ungarna på bussen och tar dig hit en helg och fikaleker :-)

 
Ingen bild

Annika

11 maj 2011 22:52

Jag guidar i domkyrkan till kl 11.10 Sen kan jag haka på. :)
Kram!

M

12 maj 2011 08:12

Toppen! :-)
Jag är nog inte klar till dess, utan snarare efter lunch... det är en del att planera.
Men vi kan väl höras lite närmare? :-)

 
Lycke

Lycke

16 maj 2011 14:08

Underbart! Tycker så om erat liv! Längtar körsbärsblom här uppe också. Komma ihåg att leva livet till fullo. andas. min dotter tycker det är kul när vuxna är fåniga. Det tycker jag är bra :)
Kramar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 18 juni 2020 11:49

Nu har det återigen gått alltför lång tid. Och det är inte brist på saker att skriva om. Tvärtom. Massor behöver komma ut och ner i skrift. Jag har dock insett två saker och det är verkligen inga undanflykter: *Jag behöver en dator. Som står på...

Av M - 8 juni 2020 23:42

Om musik förut varit lika nödvändigt som luft för att kunna andas, så är den nu allt. Jag lever musik...är musik....så där så hela kroppen vibrerar darrar känner i minsta lillacell och nervtråd. Melodier, rytmer, texter, röster... när ens hela varels...

Av M - 5 juni 2020 08:21

Åh jag måste komma igång att skriva igen. Tappade lite sugen då ett låååångt inlägg bara försvann vid publicering bara för att min mobil växlar uppkoppling mellan wi-fi och mobildata när jag skriver i sovrummet. Gaaah. Och på jobbet så har kolleg...

Av M - 23 maj 2020 07:03

En vecka kvar och jag kan knappt bärga mig...jag är otroligt obra på tålamod haha.   I veckan som kommer är det en massa möten och grejer på schemat. Jag får se om det blir fortsatt vabb eller inte. Den där hostan har ju en tendens att sitta i, s...

Av M - 22 maj 2020 19:04

Att längta så jag knappt vet var jag skall ta vägen...   Veckan har bestått av vabb sedan måndag efter lunch. Njutiga hemmadagar och idag åkte vi till en badplats för årets första dopp. Barnen badade, inte jag haha. Jag kunde ju absolut lagligt s...

Ovido - Quiz & Flashcards