Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av M - 26 augusti 2009 21:13

Det känns som midnatt.

Alldeles svart ute.

Lampan tänd i fönstret.

Tänk när adventsstakarna och stjärnorna kommit upp. *Längtar*


Fotografering för Ettan imorgon.

Inskolning på ny förskoleavdelning för Tvåan.


Fryser lite.

I september kommer fjärrvärmeinstallatörerna. De skulle börja med mitt hus, eftersom vi inte har någon värme överhuvudtaget. Övriga som också tänker ansluta sig, har åtminstone ett fungerande värmesystem fortfarande.


Vet inte riktigt vad jag skall skriva om.

Släcker nog ner för ikväll nu.

Trött.

Av M - 26 augusti 2009 14:56

Regn.

Star Warslego och Klonkrigsfilm.

Trean övar på att stå och roar sig med att bita i mitt hår.

Hon gillar att bitas.

Imorse blev jag väckt av att hon bet mig i benet och i armen.

Aj.

Många vassa tänder.


Ovido - Quiz & Flashcards