Alla inlägg den 19 juni 2009

Av M - 19 juni 2009 13:10

Så där.

Nu har jag rivit ut halva golvet i ena kattvinden.

Jisses, vad har jag gett mig in på?!

Men finfint blir det med gammalt trägolv istället för skivor, spik och spackel.


Bilder kommer senare... nu skall jag och Trean på bröllop!

Dags för dusch, ombyte och sen puttra iväg på moppen...

Av M - 19 juni 2009 09:59

Med denna jordgubbsdröm så vill jag önska en GLAD MIDSOMMAR!

Tårtan var vår välkommen-till-sommarlovet-tårta, så den har inmundigats för länge sedan.

Vår favoritvariant: vanliga sockerkaksbottnar, vaniljkräm, grädde, hallonsylt och frysta jordgubbar mellan lagren och så grädde och svenska jordgubbar på toppen. Plus lite strössel och färgat glittersocker från USA.

Vad det blir för smask idag har jag ingen aning om, för jag och Trean skall på bröllop och njuta midsommarmiddag.


Tjingeling!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards