Alla inlägg den 5 juni 2020

Av M - 5 juni 2020 08:21

Åh jag måste komma igång att skriva igen.

Tappade lite sugen då ett låååångt inlägg bara försvann vid publicering bara för att min mobil växlar uppkoppling mellan wi-fi och mobildata när jag skriver i sovrummet. Gaaah.

Och på jobbet så har kollegan bestämt att kontoret skall bli vilorum och datorn flyttades därmed in i ateljén, så då går det inte att blogga från den heller.  Speciellt inte som jag inte har någon ensamtid om morgnarna på jobbet heller. Blä.


Jag måste nog inse att det är dags för en ny dator hemma, trots att jag ännu inte hunnit starta något eget företag. Hur det nu blir med den saken. Tjänstledigt visst, men just nu har jag mest lust att säga upp mig alldeles.


Dessutom så behöver jag nog hitta en annan portal att blogga på. Den här känns  trots allt inte så trygg då jag inte vet vem som läser den (ifall det är någon som följde den förut)  och jag vill kunna skriva mer fritt.


I övrigt så går jag som i en bubbla...lycklig pirrig saknig och längtig. Och idag så är det fullmåne.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards