Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av M - 29 augusti 2012 18:45

Och så ringde hon.

Sjuksköterskan, för doktorn var inte där just då.

Och sade att jag måste göra en ny biopsi/cellprov.

För det andra jag gjorde i juli hade inte gått att bedöma.

Typ. Eller nåt.

Hon visste inte riktigt vad det var som hade hänt eller varför egentligen och det stod inte så mycket i datorn, men jag måste i alla fall dit och göra ett nytt.

För att vara på den säkra sidan.

Och det är jag tacksam för.

Även om jag nu fick en iskall klump i magen igen.

Burr vad jag avskyr cellförändringar. Det är liksom inte bara just då när de upptäcks.  Utan även 1,5 år senare så är det fortfarande struligt, trots att det är nästan prick ett år sedan jag opererades.


Jaja.

En glad nyhet är att jag i ett halvår framöver kommer att få jobba 87,5% istället för 75%. Min vanliga arbetsplats, men en kollega skall gå ner lite i tid för ett tag så det är därför. Najs som tusan och påskrivna papper idag.

Ovido - Quiz & Flashcards