Alla inlägg den 27 januari 2011

Av M - 27 januari 2011 22:08

En VAB-dag hemma på grund av kräksjuka.

Då blir den vad man gör den till.

Till exempel så kan man visa hur vig man är när man är 2 år och heter Trean.

  

Titta nu, Mamma!

  

Snart så!

  

Tadaaa!


Eller också kan Mamman i huset äntligen ta tag i att rensa skafferier och skåp.

  


  

Önskar bara att jag hade tagit de där "före"-bilderna, som jag snabbt övervägde men inte orkade hämta kameran för. Hehe. Så kan det vara.


I helgen så bakade vi. Som vanligt.

   

"Några" bullar blev det..



  


Aaah jag totalt avgudar min Electrolux -79 som jag fått låna av min snälla mormor. Tack!


Och så blev det cheesecake. Vit choklad-variant. Med björnbär och pudersocker på toppen. Mums!

  

Vit choklad smälter över vattenbad. Färdiggräddad cheesecakebotten bredvid.


  

Färdiggräddat!


  

Ready steady EAT!

Ovido - Quiz & Flashcards