Alla inlägg den 14 december 2010

Av M - 14 december 2010 22:45

Fullmäktigemöte hela dagen idag och ända in på kvällen.

Imorgon blir det möte med operativa valledningen i Uppsala och därefter middag och julshow på Uppsala Stadsteater.

Jag känner mig trött, men uppe i varv.


Igår var förresten också  en heldag, med tre lussefirande.

En på morgonen, den andra efter lunch och den tredje på kvällen.

Najs att slippa klona sig och faktiskt kunna närvara vid alla Underbaringarnas luciafirande! Sånt gillas.


På torsdag fyller Minstingen 2 år. TVÅ?!

Kan inte förstå var tiden tar vägen.


Sedan är det bara ett par dagar hemma i den lugna (?!) vrån, innan jag styr kosan mot andra kustn  för ett par dagar. Längtar!


Och sedan är det liksom nästan julafton.

Jag undrar jag när allt det där smarriga julgodiset jag suktar efter tänker tillverkas?!


Skapa flashcards