Alla inlägg den 10 december 2010

Av M - 10 december 2010 21:15

Att skriva av mig.

Ur mig.

Gör alltid (nästan) susen.

Snurriga tankar på pränt.

Förvandlas till reda.

Och går att släppa.

Ord är najs.

Punkt.


***


Denna veckan har varit  jobb.

Och så lite mer jobb.

Kvällsmöte med Fullmäktigegruppen.

Avslutning på BSF (Beredningen för Social och Fritidsfrågor), inklusive jultallrik och den bästa loppis jag besökt på länge. *rekommenderar Faster Vera's i Tärnsjö*

Mycket bus med Underbaringarna. De få timmar vi hunnit träffas i vaket tillstånd, vill säga.

Mycket längtan.

Mycket lyssnande på smörlåtar på YouTube.

Mycket av allt och jag känner hur mina ögon svider och att jag borde släcka ner för ikväll. Men Ettan har en kompis som försöker sova över och jag antar att det blir några vakna timmar till.


Mmm jag älskar att känna livet med alla sinnen!


Ovido - Quiz & Flashcards