Direktlänk till inlägg 6 april 2010

Blodprov och valfotografering

Av M - 6 april 2010 19:30

Idag var det dags för blodprov på reproduktionsmottagningen på Akademiska.

Det är alltid så härligt att komma dit och träffa all vänlig personal.

Resultatet skulle meddelas på eftermiddagen, så det blev en smått nervös väntan på att få reda på om injektionerna med Menopur har gjort någon verkan.

Och enligt blodproverna så har de det.

Jag skall fortsätta med samma dos som jag tagit hittills och på torsdag så skall jag tillbaks för undersökning. Kolla äggblåsor och så, antar jag. Spännande!!!

Nu närmar det sig verkligen.

Sprutorna fortsätter att icke-kännas och förutom lite molande i äggstockarna mot kvällningen och på morgonen, så känner jag inte av den minsta lilla biverkning.


Lite tjejsnack med bästaste A hanns också med, innan tåget avgick för hemfärd. Najs!


I eftermiddags bar det även iväg till den andra grannstaden.

Ungarna och jag.

Fotografering till årets valaffischer stod på agendan.

Och alltså.

Jag är sååå STOLT över mina fantastiska Underbaringar.

Fy tusan så duktiga de var hos fotografen.

Jag är helt imponerad.

Det skall verkligen bli skoj att se resultatet.

Vår kommun kommer att ha tidernas snyggaste valaffischer, den saken är klar.

Barnen blir ju så klart förtjusande, men frågan är om jag lyckats gömma mig tillräckligt bakom dem eller inte. Haha.

Nu sussar mina små Snorgärsar och jag får väl se imorgon bitti om det blir jobb eller VAB för min del.

 
 
Ingen bild

Persiilja

6 april 2010 20:51

Vadå vadå vadå??? Ska din familj vara valsffisch??? Såååå cooooolt!!!!!!!!! Du MÅSTE ju visa resultatet.

 
annkan

annkan

8 april 2010 00:16

Spännande!
Och de där valaffischerna skulle jag ju gärna vilja se. :-)

Kram på er alla.

http://annkan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 18 juni 2020 11:49

Nu har det återigen gått alltför lång tid. Och det är inte brist på saker att skriva om. Tvärtom. Massor behöver komma ut och ner i skrift. Jag har dock insett två saker och det är verkligen inga undanflykter: *Jag behöver en dator. Som står på...

Av M - 8 juni 2020 23:42

Om musik förut varit lika nödvändigt som luft för att kunna andas, så är den nu allt. Jag lever musik...är musik....så där så hela kroppen vibrerar darrar känner i minsta lillacell och nervtråd. Melodier, rytmer, texter, röster... när ens hela varels...

Av M - 5 juni 2020 08:21

Åh jag måste komma igång att skriva igen. Tappade lite sugen då ett låååångt inlägg bara försvann vid publicering bara för att min mobil växlar uppkoppling mellan wi-fi och mobildata när jag skriver i sovrummet. Gaaah. Och på jobbet så har kolleg...

Av M - 23 maj 2020 07:03

En vecka kvar och jag kan knappt bärga mig...jag är otroligt obra på tålamod haha.   I veckan som kommer är det en massa möten och grejer på schemat. Jag får se om det blir fortsatt vabb eller inte. Den där hostan har ju en tendens att sitta i, s...

Av M - 22 maj 2020 19:04

Att längta så jag knappt vet var jag skall ta vägen...   Veckan har bestått av vabb sedan måndag efter lunch. Njutiga hemmadagar och idag åkte vi till en badplats för årets första dopp. Barnen badade, inte jag haha. Jag kunde ju absolut lagligt s...

Ovido - Quiz & Flashcards