Alla inlägg den 5 april 2010

Av M - 5 april 2010 10:59

En skön, slö påsk.

De två Minsta snorar och hostar om vartannat.

Själv har jag importerat ett drygt ton snor till bihålorna för att hålla nämnda utrymmen sysselsatta. Men det är som det skall vara. Sådana här dagar när det är sol ena dagen och snö andra.


Sputorna funkar bra.

Experthjälp får jag av Underbaringarna och jag har väl aldrig blivit så ivrig påhejad någon gång.

Inga biverkningar, mer än att jag märker att kroppen blivit lite "fylligare".

Och det beror nog inte bara på allt påskgodis.

Imorgon är det dags för besök på Ackis, för att tömmas på några rör blod. Kanske blir det ultraljud också, det får jag se.

Annars är det jobb för hela slanten denna veckan också.

(om det inte blir VAB förstås. Risken är överhängande.)


Ikväll är det spruta numero 5.

Och kanske är det bara en vecka kvar tills jag plockas.

Hur häftigt är inte det?!


Ovido - Quiz & Flashcards