Alla inlägg den 20 mars 2010

Av M - 20 mars 2010 11:39

Vilken tur att internet finns.

För att det skulle komma en blödning vid sprayning, det fick jag nada information om när jag var till Ackis för att starta upp med min äggdonation.

Gissa om jag därför först blev panikslagen när jag gick på toa för en liten stund sedan?!

Jag tänkte att nu är det kört.

Nu har det inte funkat.

Nu måste jag börja om med allt.

Men efter en sökning där det kom upp många sidor, så har jag läst mig till att det tydligen är helt naturligt i processen. (?)

Jag började dessutom spraya på dag 21 och hann därmed med en egen ägglossning innan.

Och enligt vissa sidor så "skall" det komma en blödning på dag 8-12, vilket då "skall" tyda på att kroppen är nedreglerad?!

*Pirr!*

Och ja, blödningen kan även förklara en del gällande det PMS-humör som visat sig de senaste dagarna och nattens illamående, som båda hade försvunnit som genom ett trollslag imorse.

Jaja, det skall bli spännande att se vad ultraljudet på onsdag visar.

Men jag ringer nog dit redan på måndag och berättar ändå...

Av M - 20 mars 2010 07:54

Fullt ös.

Valambassadörsutbildning.

Livliga nattsuddsdiskussioner och hotellfrukost.

Sista eftermiddagen.

Oro i magen för krassliga Underbaringar.

Förskolan ringde och jag önskade mig hem på en sekund.

Mormor pysslade medan jag avslutade och reste hem i många timmar.

Lugna dagar hemma med soffvila och ingen aptit.

Dubbelgång vid annat tillfälle.

Till slut.

Feber och kräk.

Mår inte så vidare värst själv heller.

Men det tar tydligen ett tag innan magbacillerna har försvunnit helt.


Videkissar i massor.

Och vi cyklar på bara asfalten.

Under fågelkvitter uppifrån allt det blåa.

Våren är i antågande, vare sig snön vill det eller inte.

Skapa flashcards