Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Spraydag 7

Av M - 16 mars 2010 18:02

Hipp hipp HURRA

för bästaste mor/mormor G idag!!!


Inga biverkningar idag.

Jo, kanske.

Det kryper i händer och armar.

Så fort jag sätter armbågarna i bordet, så pirrar det som när man får "änkestöten".

Men det behöver inte vara sprayen.

Det kan även vara frusenhet, ivrighet och full koncentration och diskussion med intressanta människor. Och att sitta still och på helspänn en hel dag.


Nu dusch.

Sen middag.


Och så vill jag bara skrika ut till hela världen att jag har

UNIVERSUMS ALLRA BÄSTASTE, FINASTE OCH UNDERBARASTE UNGAR!!!

  

Mamma älskar Er så fantastiskt mycket.

Mer än hela universum och ännu mer och mer för varje sekund.

Mamma älskar Er.

Alltid.

Evigt.

Oändligt.

 
 
/Anitha

/Anitha

16 mars 2010 18:52

Det låter som du har haft en rolig och intressant dag! :-)

Kram!

http://aurora-borealis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika113

16 mars 2010 20:06

Vilken härlig bild! :) E ser så stor ut, V är söt som ett sockergryn och L ser otroligt nöjd ut! Vilken skön skara barn du har! Kram!

 
Lycke

Lycke

17 mars 2010 15:39

Låter jättehärligt här hos dig kära du!!! Visst älskar man de små grynen så det gör ont - det går aldrig att sätta ord på - kan fortfarande inte riktigt fatta att de finns trots att de är fasligt stora nu!
Beundrar din vilja och kamp för att donera ägg! mina verkar nästan ha gjort sitt för jag och mannen har försökt i över ett år sedan vi mistade "Vida", men inte något!!! Kanske man får vänja sig vid det - men mormor min fick mamma när hon var 40 så man vet aldrig :)))

Massor med kramar till söta du!!!

~Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

 
Ingen bild

Helen

18 mars 2010 16:52

Vilken jättefin bild på jättefina barn.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 18 juni 2020 11:49

Nu har det återigen gått alltför lång tid. Och det är inte brist på saker att skriva om. Tvärtom. Massor behöver komma ut och ner i skrift. Jag har dock insett två saker och det är verkligen inga undanflykter: *Jag behöver en dator. Som står på...

Av M - 8 juni 2020 23:42

Om musik förut varit lika nödvändigt som luft för att kunna andas, så är den nu allt. Jag lever musik...är musik....så där så hela kroppen vibrerar darrar känner i minsta lillacell och nervtråd. Melodier, rytmer, texter, röster... när ens hela varels...

Av M - 5 juni 2020 08:21

Åh jag måste komma igång att skriva igen. Tappade lite sugen då ett låååångt inlägg bara försvann vid publicering bara för att min mobil växlar uppkoppling mellan wi-fi och mobildata när jag skriver i sovrummet. Gaaah. Och på jobbet så har kolleg...

Av M - 23 maj 2020 07:03

En vecka kvar och jag kan knappt bärga mig...jag är otroligt obra på tålamod haha.   I veckan som kommer är det en massa möten och grejer på schemat. Jag får se om det blir fortsatt vabb eller inte. Den där hostan har ju en tendens att sitta i, s...

Av M - 22 maj 2020 19:04

Att längta så jag knappt vet var jag skall ta vägen...   Veckan har bestått av vabb sedan måndag efter lunch. Njutiga hemmadagar och idag åkte vi till en badplats för årets första dopp. Barnen badade, inte jag haha. Jag kunde ju absolut lagligt s...

Ovido - Quiz & Flashcards