Alla inlägg den 2 januari 2010

Av M - 2 januari 2010 18:07

Najs fika med trevligt sällskap.

Mer säger jag icke.

Haha.


Eftermiddagen tillbringades hos mormor & co, där vi även fick mat.

Mums med stuvad blomkål och diverse annat.

Slö hemmakväll, men ändå full fart.

Underbaringarna klättrar och springer och kollar film och äter godis och skrattar och bråkar om vartannat.

Som det brukar vara med andra ord - härliga tider!


Har ett par jästpaket hemma som behöver bakas upp, så imorgon blir det nog bulltajm. Och så en tur till pulkabacken, om vädret tillåter.



Av M - 2 januari 2010 09:16

Idag skall jag fika.

Med en man.

Och kanske utan Barn.


Skall det bli det nya för 2010, måntro?

Att dejta mer?

Nja.

Jag vet inte jag.

Men en fika är väl aldrig fel.

Och kladdkakan är redan bakad.


...lite nervöst känns det allt...

Ingen som ser mig tror ju att det är så.

Alla jag säger det till blir förvånade.

Men ATTANS så blyg jag är. Egentligen.

Ovido - Quiz & Flashcards