Alla inlägg den 30 december 2009

Av M - 30 december 2009 08:20

Oj hjälp och gäsp vad jag är usel på att blogga just nu.

Orkar liksom inte ens logga in på kontot längre heller.


Börjar få lite förskoleångest.

Bara tre veckor kvar tills Trean börjar. HJÄLP!

Hade inte varit några problem ifall att det varit på Storebrorsans avdelning dock...


Jobbångesten har jag lagt på hyllan.

Tänkte hämta ut min julklapp idag, efter det så kan jag ta itu med det som måste göras (läs: säga upp mig).


Min sexåring Ettan och jag har börjat med riktigt sena och mysiga filmkvällar.

Just nu tittar vi på en Harry Potterfilm varje kväll. I ordning.

När de två Minsta har somnat, så dukar vi upp med godis och chips och lite  sånt och sedan kryper vi in under filten och tittar och ryser och skrattar och skräms. Helt fantastiskt härligt!

Igår blev filmen dock lite för läskig, så efteråt så sade Ettan att "filmerna blir ju läskigare och läskigare. Kan vi inte vänta med nästa tills jag har blivit lite äldre?"

Gullegosen min!

Så Fenixorden får vänta.

Istället blir det Star Wars-kvällar här framöver. Najs!


Idag är det dammsugningsdags... skönt när det är klart, är väl orden för dagen.

Inväntar att Ettan vaknar först.

Känner mig inte helt kry.

Kan i och för sig bero på en natt med urusel sömn också.

Är det fullmåne på gång, måntro?

De två Minsta har minst sagt sovit oroligt.

Och det har krupit i hela kroppen på mig.

Ovido - Quiz & Flashcards