Alla inlägg den 10 december 2009

Av M - 10 december 2009 15:20

Idag.

Lillasyster/moster fyller 25 år ung.

Lussefirande med förskoleklassen.


Snart blir det pannkaksos.

Och påklädning.

Pepparkaksgubbe och tomtenissar.


Och kanske lite Nobelfesttittande på tv ikväll.

Av M - 10 december 2009 08:36

...nu tjatar jag om Treans förskoleplacering igen.

Vi gick förbi fsk G på väg till Tvåans förskola imorse och när jag kikade in genom ytterdörren så såg jag på whiteboarden att det stod att de skall flytta i början på januari.

Antar att flytten då blir av till de lokaler som finns i samma hus som de övriga avdelningarna?

I så fall så löser sig i alla fall den logistiska delen.

Lämning på morgonen kan ske samtidigt med Tvåan och det extra momentet stryks. Skönt i så fall.

Dock så kvarstår de känslomässiga och nöjdhetsmässiga anledningarna till att jag vill ha Trean på fsk S.


Men liiiiiiiite kan jag slappna av nu.

Skönt!

Hihi allting löser sig.

Jag vet ju att det ofta brukar göra det i slutändan, men ibland är det skönt att häva ur sig all ilska och frustration någonstans.

Ovido - Quiz & Flashcards