Direktlänk till inlägg 2 december 2009

Rokad genomförd

Av M - 2 december 2009 22:25

Det blev rumsrokad.

På förmiddagen bar jag ner hörnsoffan (ja, jag är envis har jag ju sagt).

Och när fikasällskapet anlände vid två, så fick jag ovärderlig hjälp att bära upp dubbelsängen. Pust. TACK!!!

Det kommer att bli bra.

När alla grejer är på plats.

Och en hel del blir bortrensat.

Och en byrå har införskaffats till Tvåans kläder.

Men sen så.


När jag kom hem från styrelsemötet nu ikväll och trippade upp till sovrummet för att glutta på mina små sussande Älsklingar.

Så såg det helmysigt ut när jag öppnade dörren.

Som att det kommer att bli trivsamt att sova där.


Nu önskar jag bara att någon ville nappa på min Blocketannons och hjälpa mig att bli av med hörnsoffan...

 
 
Lycke

Lycke

3 december 2009 08:43

Hej vännen! Jasså du håller också på med rokader :)
Ja, jag sa ju att jag rensar, så jag har lagt ut mitt gröna hörnskåp på blocket för 400 kr, hihi...undrar just om någon nappar på ett grönt hörnskåp med retro-tapeter på luckorna?!?
Soffan såg ju ut att vara i fint skick - hoppas du får den såld!!!
Vad härligt att ni fick lite snö ni med...!

Kramar Lycke

http://till-vidas-ara.blogspot.com

 
Morgana

Morgana

3 december 2009 21:02

åh det skulle jag nappa på direkt. Fast jag har ingen plats för det. Eller jo, ifall att jag får hörnsoffan såld. Då behövs det ett skåp till Ungarnas leksaker, för jag skall sälja iväg de gamla IKEA-förvaringsgrejsimojserna med plastbyttor osv. Passar INTE i vårat hus... ;-)

Mmm fast jag vill ha riktig snö nu. Inte bara rimfrost. Den snö som kom på morgonen hann smälta bort innan det började frysa på. Snart, snart så... :-)

Kram
/Morgana

http://queenofnight.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 18 juni 2020 11:49

Nu har det återigen gått alltför lång tid. Och det är inte brist på saker att skriva om. Tvärtom. Massor behöver komma ut och ner i skrift. Jag har dock insett två saker och det är verkligen inga undanflykter: *Jag behöver en dator. Som står på...

Av M - 8 juni 2020 23:42

Om musik förut varit lika nödvändigt som luft för att kunna andas, så är den nu allt. Jag lever musik...är musik....så där så hela kroppen vibrerar darrar känner i minsta lillacell och nervtråd. Melodier, rytmer, texter, röster... när ens hela varels...

Av M - 5 juni 2020 08:21

Åh jag måste komma igång att skriva igen. Tappade lite sugen då ett låååångt inlägg bara försvann vid publicering bara för att min mobil växlar uppkoppling mellan wi-fi och mobildata när jag skriver i sovrummet. Gaaah. Och på jobbet så har kolleg...

Av M - 23 maj 2020 07:03

En vecka kvar och jag kan knappt bärga mig...jag är otroligt obra på tålamod haha.   I veckan som kommer är det en massa möten och grejer på schemat. Jag får se om det blir fortsatt vabb eller inte. Den där hostan har ju en tendens att sitta i, s...

Av M - 22 maj 2020 19:04

Att längta så jag knappt vet var jag skall ta vägen...   Veckan har bestått av vabb sedan måndag efter lunch. Njutiga hemmadagar och idag åkte vi till en badplats för årets första dopp. Barnen badade, inte jag haha. Jag kunde ju absolut lagligt s...

Skapa flashcards