Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Ögonfägring...

Av M - 28 september 2009 11:33

Jaha.

Dags att skriva lite igen då kanske. (så inte en viss syster/moster yster blir alldeles frustrerad hehe)

Jag har i och för sig inget speciellt att rapportera.

Jo, det har som sagt börjat grävas här utanför. Ända fram till huset.

Fast det var i onsdags.

Inte förrän i morse så hade jag nya karlar i håle...

Haha NÄ, så går det väl inte att skriva?!

Det kan ju misstolkas totalt!!!

Hehe.

(eller är det bara ett utfall av min egen snuskiga fantasi, kanske...)

I alla fall.

Idag är det ett nytt gäng killar som fixar i gropen.

Och det är faktiskt viss ögonfägringsvarning på en av dem.

Mums.

Jag kanske joinar Tvåan på stolen i vardagsrumsfönstret.

Men då måste jag nog önska mig en fönsterputsning i år igen av mor/mormor.

*Fniss*


Imorgon och på onsdag skall jag jobba politiskt och kanske får jag möjlighet att hämta ut min mobiltelefon då.

I så fall: Kamera!!!

 
 
Ingen bild

Emsebumsan

28 september 2009 16:42

Snuska vidare, jag ler och läser! Lite titt på menyn har väl ingen dött av.

Skönt att du tog dig i kragen och skrev ett inlägg :-)
Jag är inne minst en gång om dagen och kikar så det var nära frustration nu...

 
Ingen bild

Veronica/Edvina

28 september 2009 21:11

Hmm men titta får man väl alltid göra o fantisera lite... Hade lite ögongodis inne på jobbet idag som fixade min dator, aldrig fel det!

 
annkan

annkan

29 september 2009 12:07

Hehe, ja du får ta och sätta dig vid Tvåan och smygspana lite.;-)
Härligt om du får tag på kamera snart.

Kram på dig.

http://annkan.bloggplatsen.se

 
Daniel

Daniel

29 september 2009 14:55

Hälsa hålgubbarna från fnittrige mej!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Jessica

Jessica

29 september 2009 21:38

Karlar i håle, nä fy fan ;)

http://bebisenojag.blogspot.com

 
Lotta

Lotta

30 september 2009 09:10

HiHi, ta och sätt dig på en stol och kika lite. Mamma måste få ha lite skoj också ;-)

http://palequeen.blogspot.com

 
PetraM

PetraM

30 september 2009 19:46

Hi hi ja lite ögongodis är väl aldrig fel?! Speciellt när man får äta det vilken dag man vill och inte måste vänta till lördag ha ha ;-)

http://insideofpetrashead.blogg.se

 
Ingen bild

Morgana

1 oktober 2009 21:11

Hehehe mmm ögongodis var det verkligen.
Men nu är det SCHLUTT med det.
Fast att få lite värme är inte fy skam det heller... om/när det väl blir kvar.

Haha en titt på menyn... *Fortsätter att fnissa lite*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 18 juni 2020 11:49

Nu har det återigen gått alltför lång tid. Och det är inte brist på saker att skriva om. Tvärtom. Massor behöver komma ut och ner i skrift. Jag har dock insett två saker och det är verkligen inga undanflykter: *Jag behöver en dator. Som står på...

Av M - 8 juni 2020 23:42

Om musik förut varit lika nödvändigt som luft för att kunna andas, så är den nu allt. Jag lever musik...är musik....så där så hela kroppen vibrerar darrar känner i minsta lillacell och nervtråd. Melodier, rytmer, texter, röster... när ens hela varels...

Av M - 5 juni 2020 08:21

Åh jag måste komma igång att skriva igen. Tappade lite sugen då ett låååångt inlägg bara försvann vid publicering bara för att min mobil växlar uppkoppling mellan wi-fi och mobildata när jag skriver i sovrummet. Gaaah. Och på jobbet så har kolleg...

Av M - 23 maj 2020 07:03

En vecka kvar och jag kan knappt bärga mig...jag är otroligt obra på tålamod haha.   I veckan som kommer är det en massa möten och grejer på schemat. Jag får se om det blir fortsatt vabb eller inte. Den där hostan har ju en tendens att sitta i, s...

Av M - 22 maj 2020 19:04

Att längta så jag knappt vet var jag skall ta vägen...   Veckan har bestått av vabb sedan måndag efter lunch. Njutiga hemmadagar och idag åkte vi till en badplats för årets första dopp. Barnen badade, inte jag haha. Jag kunde ju absolut lagligt s...

Skapa flashcards