Direktlänk till inlägg 5 september 2009

operation övertalning

Av M - 5 september 2009 06:47

Joho då.

Det blev godis för Morsan.

Efter lite övertalning haha.

Nädå, jag tvingar inte mina Ungar att äta godis... de vill gärna handla, men sedan tar de bara ett par bitar när det kommer till ätandet. Men jag var bara såååååååååå sugen igår och jag kan liksom inte lämna dem hemma och bara trava iväg.


Här har det varit morgon sedan halv sex cirkus.

Jag är inne på min andra kopp varm choklad och bara väntar på att Ettan också skall vakna, för Tvåan och Trean är i full gång sedan länge.


Idag måste en krusbärsbuske och en trädgårdsnäva i jorden.

Har dock inte en aning om var jag skall placera dem någonstans.

*klurar på var busken vore minst i vägen vid gräsklippning*


Och så har jag börjat sticka på en mössa till Trean, i färömönster.

Önskar att jag kunde fota och visa, men jag använder mig av några av de garner jag köpte och visade i somras.

 

Knallcerise, rosa, vitt, turkost och ljusgrönt. Najs blir det, minsann.


 
 
/Anitha

/Anitha

5 september 2009 11:36

Jag älskar den bilden! Blir tokinspirerad när jag ser den. Har massor att göra idag, men ska nog försöka klämma in lite sticktid ikväll, tror jag bestämt :-)

Kram!

http://aurora-borealis.bloggagratis.se

 
annkan

annkan

5 september 2009 12:55

Jaaaa- vilka najsiga färger!
Och mums, med godis!
Det skulle jag nog aldrig känna att jag inte har tid för, fniss. ;-)

Önskar dig och familjen en skön lördag.
Kram.

http://annkan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 18 juni 2020 11:49

Nu har det återigen gått alltför lång tid. Och det är inte brist på saker att skriva om. Tvärtom. Massor behöver komma ut och ner i skrift. Jag har dock insett två saker och det är verkligen inga undanflykter: *Jag behöver en dator. Som står på...

Av M - 8 juni 2020 23:42

Om musik förut varit lika nödvändigt som luft för att kunna andas, så är den nu allt. Jag lever musik...är musik....så där så hela kroppen vibrerar darrar känner i minsta lillacell och nervtråd. Melodier, rytmer, texter, röster... när ens hela varels...

Av M - 5 juni 2020 08:21

Åh jag måste komma igång att skriva igen. Tappade lite sugen då ett låååångt inlägg bara försvann vid publicering bara för att min mobil växlar uppkoppling mellan wi-fi och mobildata när jag skriver i sovrummet. Gaaah. Och på jobbet så har kolleg...

Av M - 23 maj 2020 07:03

En vecka kvar och jag kan knappt bärga mig...jag är otroligt obra på tålamod haha.   I veckan som kommer är det en massa möten och grejer på schemat. Jag får se om det blir fortsatt vabb eller inte. Den där hostan har ju en tendens att sitta i, s...

Av M - 22 maj 2020 19:04

Att längta så jag knappt vet var jag skall ta vägen...   Veckan har bestått av vabb sedan måndag efter lunch. Njutiga hemmadagar och idag åkte vi till en badplats för årets första dopp. Barnen badade, inte jag haha. Jag kunde ju absolut lagligt s...

Ovido - Quiz & Flashcards