Direktlänk till inlägg 29 juli 2009

krassliga-Barn-natt...

Av M - 29 juli 2009 08:18

Trött idag.

Så där så det svider i ögonen.

Chess var slut vid midnatt.

Låg och läste en stund. Hemsk och fasansfull bok, men jag måste läsa klart den.

Slocknade. En stund. Sedan vaknade Trean - helsnorig. Ledsen och ont. Hon kunde inte amma heller, för näsan var full i snor. Uppe resten av natten, förutom en timme mot morgonsidan då vi måste ha slocknat båda två.

Klockan sex vaknade Tvåan - snorig och hostig. Då var Trean redan vaken. Lite klätter i sängen medan jag försökte snika åt mig nån sekund av extra sömn.

Nu sover Trean skönt i min famn. Lilla Gumman, det behöver hon verkligen.


Ikväll MÅSTE jag lägga mig i tid.

 
 
Tant Grön

Tant Grön

29 juli 2009 10:07

Så där säger jag varje morgon, hi, hi.

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Fina

Fina

29 juli 2009 11:00

Heeej vad roligt att jag hittade din blogg, är aldrig inne på fl längre men såg att du skrivit i gästboken och hittade din blogg, allt bra med er? Det är bara bra med oss. Har ni haft nåt skoj för er i sommar än? KRAMAR

http://fina82.blogspot.com

 
Ingen bild

annkan

29 juli 2009 22:50

Åh, då hoppas jag du sover gott nu...
Krya-på-kramar till barnen. ♥

 
Ingen bild

Morgana

30 juli 2009 07:33

Tant Grön: haha ja och jag måste nog upprepa det idag igen...

Fina: japps, allt är bra med oss. Oh vad skoj att se dig här. Nu måste jag spana in din blogg också :-) Kram!

annkan: tack gumman! Snorigt inatt med, men ingen feber iaf. *tacktack*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 18 juni 2020 11:49

Nu har det återigen gått alltför lång tid. Och det är inte brist på saker att skriva om. Tvärtom. Massor behöver komma ut och ner i skrift. Jag har dock insett två saker och det är verkligen inga undanflykter: *Jag behöver en dator. Som står på...

Av M - 8 juni 2020 23:42

Om musik förut varit lika nödvändigt som luft för att kunna andas, så är den nu allt. Jag lever musik...är musik....så där så hela kroppen vibrerar darrar känner i minsta lillacell och nervtråd. Melodier, rytmer, texter, röster... när ens hela varels...

Av M - 5 juni 2020 08:21

Åh jag måste komma igång att skriva igen. Tappade lite sugen då ett låååångt inlägg bara försvann vid publicering bara för att min mobil växlar uppkoppling mellan wi-fi och mobildata när jag skriver i sovrummet. Gaaah. Och på jobbet så har kolleg...

Av M - 23 maj 2020 07:03

En vecka kvar och jag kan knappt bärga mig...jag är otroligt obra på tålamod haha.   I veckan som kommer är det en massa möten och grejer på schemat. Jag får se om det blir fortsatt vabb eller inte. Den där hostan har ju en tendens att sitta i, s...

Av M - 22 maj 2020 19:04

Att längta så jag knappt vet var jag skall ta vägen...   Veckan har bestått av vabb sedan måndag efter lunch. Njutiga hemmadagar och idag åkte vi till en badplats för årets första dopp. Barnen badade, inte jag haha. Jag kunde ju absolut lagligt s...

Ovido - Quiz & Flashcards