Direktlänk till inlägg 13 juli 2009

Brösttatuering...

Av M - 13 juli 2009 21:25

En liten egobild från i morse.

Som sagt. Jag är den jag är och jag skäms inte för att jag är icke-norm.

Och för att koppla lite till ett blogginlägg min kära vän A gjorde för ett litet tag sedan: Jag gillar att bli äldre.

Jag älskar att se på min kropp och veta att den har burit och fött och närt tre underbara Barn.

Vissa dagar så visst, svär jag inombords över att tröjan visar för mycket rullar kring midjan och byxorna stramar och magen putar som i femte månaden.

Men ändå.

Det här är jag. Så här ser jag ut. Och jag gillar vad jag ser. I alla fall idag. Hihi.

Här har jag dragit på mig ett gammalt linne jag hittade i en av sopsäckarna när vi städade vinden.

Tatueringen blev färdigställd 2001.

Gjord av Jörgen Ström (som då fanns på Rough Stuff i Uppsala).

På bilden skymtar också den senaste tatueringen: mina Ungars namn på vänster underarm.

 

Haha det är mycket bilder i bloggen just nu.

Bäst att passa på innan jag måste lämna in mobilen på lagning...


 
 
/Anitha

/Anitha

13 juli 2009 23:25

Ja, visst är det underbart att bli äldre? :-) I love it! Och åååååh, vad sugen jag blir på att tatuera igen...får nog köpa mig en lott, tror jag :-)

http://aurora-borealis.bloggagratis.se

 
annkan

annkan

14 juli 2009 01:12

Åhh, du är SÅ fin, vännen!!
Du kan vara stolt, snygging. ;-)

http://annkan.bloggagratis.se

 
Johan

Johan

14 juli 2009 11:12

Super läcker,som hela du ju;)att bli äldre e skitkul,speciellt om man inte e direkt"vanlig":)

http://www.scarygu.ning.com

 
Ingen bild

Morgana

15 juli 2009 12:37

Anitha: mmm jag vill göra hela vänsterarmen. Liljor och lotusblommor i rosa och vitt och så en massa grönt och gråskala. Mmmm...

annkan: hihi tack, sötnos! :-)

Johan: tackelitack ;-)

 
Stamp-E

Stamp-E

20 juli 2009 10:38

nice gaddning tjejen.. riktigt nice...

http://stamp-e.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Morgana

21 juli 2009 08:24

Stamp-E: tack skall du ha :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 18 juni 2020 11:49

Nu har det återigen gått alltför lång tid. Och det är inte brist på saker att skriva om. Tvärtom. Massor behöver komma ut och ner i skrift. Jag har dock insett två saker och det är verkligen inga undanflykter: *Jag behöver en dator. Som står på...

Av M - 8 juni 2020 23:42

Om musik förut varit lika nödvändigt som luft för att kunna andas, så är den nu allt. Jag lever musik...är musik....så där så hela kroppen vibrerar darrar känner i minsta lillacell och nervtråd. Melodier, rytmer, texter, röster... när ens hela varels...

Av M - 5 juni 2020 08:21

Åh jag måste komma igång att skriva igen. Tappade lite sugen då ett låååångt inlägg bara försvann vid publicering bara för att min mobil växlar uppkoppling mellan wi-fi och mobildata när jag skriver i sovrummet. Gaaah. Och på jobbet så har kolleg...

Av M - 23 maj 2020 07:03

En vecka kvar och jag kan knappt bärga mig...jag är otroligt obra på tålamod haha.   I veckan som kommer är det en massa möten och grejer på schemat. Jag får se om det blir fortsatt vabb eller inte. Den där hostan har ju en tendens att sitta i, s...

Av M - 22 maj 2020 19:04

Att längta så jag knappt vet var jag skall ta vägen...   Veckan har bestått av vabb sedan måndag efter lunch. Njutiga hemmadagar och idag åkte vi till en badplats för årets första dopp. Barnen badade, inte jag haha. Jag kunde ju absolut lagligt s...

Ovido - Quiz & Flashcards