Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

Välkommen!

Av M - 14 juni 2009 12:05

Jaha...

Skall även jag börja blogga?

Och vad skall jag skriva om här som jag inte skriver om på mina andra ställen?

Kanske lite mer inredning, hantverk och pyssel och mindre blöjbyten, föräldramöten och politik?

Eller en salig blandning av allt?

Jaja, jag börjar med att försöka lägga upp lite bilder så löser det sig säkert med tiden.

Jag har aldrig bloggat "på riktigt" förut, så du som läser får ha överseende. Jag är en sån som lär mig genom att göra, så några instruktioner hur jag EGENTLIGEN bör gå tillväga, de hoppar jag helt sonika över.


VÄLKOMMEN skall just DU vara hem till oss! 

Köksbord med utsikt...

Ettans egenhändigt plockade och arrangerade blombukett ståtar på favvoplastspetsduken.


Trean tar en middagslur...


Mer av köket...

Jag gillar vitt... OCH färg och loppis och gammalt.

 


 
 
Ingen bild

Persil,ja

14 juni 2009 12:44

Detta ser lovande ut! Lajk jår stajl görl! :D

 
/A

/A

14 juni 2009 15:27

Heeeej! Och välkommen! :-D

Kram!

http://aurora-borealis.bloggagratis.se

 
Kerstin

Kerstin

15 juni 2009 09:33

Hej Vännen!
Kul med ny blogg! Du verkar klara det fin fint! :-) Ni har det så fint hemma! :-)
Kram kram

http://www.nogg.se/kerstindesign

 
agata

agata

15 juni 2009 10:36

Tack för besök. Vilken fin liten vägghylla på pärlspontvägg du har! Den gillar jag! Återkommer!

http://agata99.blogspot.com

 
Lycke

Lycke

16 juni 2009 00:23

Härliga bilder!!! Fint ni har det - älskar panel!!! Bor du kanske också uppe i norr?

Kram Lycke

http://till-vidas-ara.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Morgana

16 juni 2009 07:49

persil: thänk jo ;-) Och nej, jag bor inte uppåt. Det hade kunnat hända, men jag hittade ett hus i närheten av Uppsala istället :-) Älskar panel jag med. Passar så bra när det är ett lite äldre hus också. Plus att det ger lite extra isolering under vintrarna... det är "lite" dragigt i mitt hus ;-)

Anitha: tickelitack :-)

Kerstin: ååååh tack. Välkommen hit "irl" när helst ni kan i sommar!

agata: Mmm den hyllan har legat i ett skåp i flera år. Sen fick jag en pensel i handen och då åkte den upp på vägen fort som tusan :-)

 
Stort och smått

Stort och smått

20 juni 2009 21:11

Tack för titten inne hos mig!

Trevlig och smakfull inredning du har!

http://stortosmatt.blogspot.com

 
Ingen bild

annkan

25 juni 2009 17:49

Men alltså- du har ju värstaste, skönaste inredningsstilen! *me like*

Blir alldeles avundsjuk och vill också ha en massa såna fina inredningsdetaljer. :-)
Kram!

 
Ingen bild

Morgana

26 juni 2009 06:55

Stort och smått: tack skall du ha :-D

Annkan: vad du är go, vännen!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M - 18 juni 2020 11:49

Nu har det återigen gått alltför lång tid. Och det är inte brist på saker att skriva om. Tvärtom. Massor behöver komma ut och ner i skrift. Jag har dock insett två saker och det är verkligen inga undanflykter: *Jag behöver en dator. Som står på...

Av M - 8 juni 2020 23:42

Om musik förut varit lika nödvändigt som luft för att kunna andas, så är den nu allt. Jag lever musik...är musik....så där så hela kroppen vibrerar darrar känner i minsta lillacell och nervtråd. Melodier, rytmer, texter, röster... när ens hela varels...

Av M - 5 juni 2020 08:21

Åh jag måste komma igång att skriva igen. Tappade lite sugen då ett låååångt inlägg bara försvann vid publicering bara för att min mobil växlar uppkoppling mellan wi-fi och mobildata när jag skriver i sovrummet. Gaaah. Och på jobbet så har kolleg...

Av M - 23 maj 2020 07:03

En vecka kvar och jag kan knappt bärga mig...jag är otroligt obra på tålamod haha.   I veckan som kommer är det en massa möten och grejer på schemat. Jag får se om det blir fortsatt vabb eller inte. Den där hostan har ju en tendens att sitta i, s...

Av M - 22 maj 2020 19:04

Att längta så jag knappt vet var jag skall ta vägen...   Veckan har bestått av vabb sedan måndag efter lunch. Njutiga hemmadagar och idag åkte vi till en badplats för årets första dopp. Barnen badade, inte jag haha. Jag kunde ju absolut lagligt s...

Ovido - Quiz & Flashcards