Alla inlägg den 14 juni 2009

Av M - 14 juni 2009 13:15

...för då får jag ju helt legitimt (även om jag ju faktiskt svassar runt i dessa stövlar även soliga dagar) glida ner i dessa glada gula fotbeklädnader.

Jag NJUTER av mina soliga stövlar!

Av M - 14 juni 2009 12:05

Jaha...

Skall även jag börja blogga?

Och vad skall jag skriva om här som jag inte skriver om på mina andra ställen?

Kanske lite mer inredning, hantverk och pyssel och mindre blöjbyten, föräldramöten och politik?

Eller en salig blandning av allt?

Jaja, jag börjar med att försöka lägga upp lite bilder så löser det sig säkert med tiden.

Jag har aldrig bloggat "på riktigt" förut, så du som läser får ha överseende. Jag är en sån som lär mig genom att göra, så några instruktioner hur jag EGENTLIGEN bör gå tillväga, de hoppar jag helt sonika över.


VÄLKOMMEN skall just DU vara hem till oss! 

Köksbord med utsikt...

Ettans egenhändigt plockade och arrangerade blombukett ståtar på favvoplastspetsduken.


Trean tar en middagslur...


Mer av köket...

Jag gillar vitt... OCH färg och loppis och gammalt.

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards